dimecres, 10 de juny del 2009

plou,plou,plou...


No us ho deveu creure, escric dos dies seguits! Sí, hauria d'estar endreçants papers i llibres (sóc a l'escola però sense alumnes) però tinc una mandra brutal. Encara no sé res de la feina perquè el rector està en una reunió. D'aquí a una hora tinc un dinar de comiat pels alumnes d'últim curs i personal. L'Elna a casa la sogra, que també està mig malalta, la Júlia a la guarderia i el marit a Sandviken. Demà serà aquí a Estocolm, però comque té una reunió important i pels alumnes és l'últim dia d'escola (i jo no m'ho vull perdre), la meva sogra haurà de tornar a cuidar de l'Elna. I divendres, ja veurem què passa. Si em donen la feina pel curs que vé, haig d'assistir a una reunió (obligatoria per tots els mestres). Si no, em tocarà quedar-me a casa amb l'Elna malalta, i buscar feina.
Sí, ja sé que ell guanya molts més diners que jo, però no m'agrada gens com s'estant tornant els rols de la familia... I ara encara es nota més, perquè quan HA d'estar a Sandviken, la seva agenda és intocable. No sé perquè collons vaig acceptar que agafés aquesta feina! No em vull ni imaginar com serà a l'hivern, sobretot si no tinc feina!
Per acabar-ho d'arreglar, no para de ploure i seguim amb temperatures més típiques del més d'octubre que de juny. I n'hi ha per dies (cap de setmana inclos). Massoca com sóc, em miro les previsions de Catalunya i veig que teniu un sol radiant i esteu a 26 graus. Quina enveja!!!! Ja sé que mai estem contents amb el que tenim, però no em negareu que és més fàcil estar de bon humor si hi ha solet a fora que si no para de ploure i fa fred...

4 comentaris:

Eugenia ha dit...

Paciència Anna,
pensa que això del T. és quelcom temporal i no durarà sempre. Segur que és una millora per la seva carrera professional, si això et consola...
veig que pots "tirar" de la sogra quan la necessites, ja és molt!! Jo tinc els 4 avis "en actiu" i si els nens se'm posen malalts me'ls confito jo soleta. per sort no tinc jefes que em controlin.
Ànims, ets una super-woman!!

salvador ha dit...

A Catalunya anuncien temperatures entre 35 i 40 graus pel cap de setmana. Aquesta tarda fa una calor espantosa i, que vols que et digui, a mi m'agradaria tenir una mica de fred i pluja.
respecte a la feina no t'has d'esverar. Ja en sortirà un altre si no te la donen

Garbí24 ha dit...

Sobretot , molta tranquilitat i agafar-so sempre per l costat positiu , ue vulguiso no sempre n'hi ha un , pe rpetit que sigui .

Noemí ha dit...

Doncs tot i que jo prefereixo sempre la caloreta i el bon temps, ara mateix preferiria estar amb tu! 25ºC a les 9 del matí i 27 al cap de mitja hora! No vull ni pensar com estarem a les 3 de la tarda... i Jo amb aquesta panxota!!!! O sigui que efectivament, ningú està mai content amb el que té... Ànims que ja queda poquet per veure'ns! Per cert, ahir no et vaig demanar què t'havien dit de la feina... Ja saps alguna cosa?