dijous, 1 d’octubre del 2009

musica





Aquest matí estava tot glaçat i al sortir de casa el termòmetre marcava 0.3 graus. Ja està, la il.lusiò de l'estiu és lluny, ja ha tornat el fred, tot i que el cel blau enganya. Ara mateix estem a 6 graus.
Sembla mentida que a vegades pugui haver-hi les mateixes temperatures a Bcn i Estocolm i que en canvi en moments com aquest hi hagi tanta diferència!
Per fi he pogut obrir un compte a Spotify, una de les millors que s'ha inventat ultimament (per uns suecs, per cert). Poder escoltar tota (o quasi) la música que t'agrada allà on tinguis una connexió a Internet és realment un gustasso. Pels que no sabeu el que és, mireu-vos la web . Si no voleu veure ni sentir publicitat podeu pagar 10 eur al mes i obtenir el servei, sinó us hauria de convidar algú. A mi em van convidar però quan em volia donar d'alta em deien que hi havia llista d'espera, així que al final li vaig demanar a un alumne (a canvi de pastís de xocolata que vaig portar ahir a l'escola) que em fes un "truquillo" en plan hacker i ja està! No em pregunteu com ho va fer perquè no vaig tenir ni temps de veure-ho de tan ràpid com va anar! D'alguna cosa ha de servir això de tenir alumnes de nova generació! ;-)

6 comentaris:

Kuroi Neko ha dit...

Hehe, doncs sí, aquest estiu un amic ens va explicar això de l'Spotify, jo encara no l'he fet servir perquè no m'ha fet falta, però ho tindrem en compte per si de cas!

Ara toca abrigar-se bé, eh?

... ha dit...

Oh! una "sueca" fent trampa i colant-se la cua d'espera! Ves que no et passi com aquella ministra que no pagava el cannon de la tele! :P que allà a Suècia no s'estan d'històries! ;)
Enyorem Linköping, snif...

Garbí24 ha dit...

Aqui encara anem amb màniga curta.....
Interessant la web

Eugenia ha dit...

Hola, jo ja fa temps que escolto música amb SPOTIFY i és una autèntica passada!

... ha dit...

ah, Spotify no és accessible des dels Estats Units... snif

Lily ha dit...

Just love your article.I do invariably look over your web site for brand new articles.I am recently performing on associate app how to download spotify premium apk ios
thats going awing and special because of you ��