dimecres, 9 de novembre del 2011

mala llet!

Avui ha estat un dia d'aquells que foten de mala llet. Tenia classe a la Uni a Estocolm i la meva idea era agafar la bici fins a l'estació (sempre vaig en tren a la ciutat) com faig normalment. A última hora però, se m'ha enredat la situació -havia d'acabar de llegir unes coses per la classe- i he decidit agafar el cotxe.
Però tornem una mica enrera: la situació se m'havia complicat perque ahir, per variar, el meu marit no era a casa i em vaig haver d' encarregar jo (per segon dia consecutiu) d'anar a buscar les nenes a les 16h. Després vam anar juntes a la farmàcia perquè resulta que els molt incompetents m'havien donat una medicació que no era la que el meu metge m'havia receptat. Van estar més de mitja hora per arreglar el problema: no us podeu imaginar com n'està de controlat el tema de la venda de medicaments en aquest país! Com sempre, el sistema basat en el paternalisme estatal de fer el millor pels ciutadans (vegis no poder anar a comprar la mateixa medicina si no han passat 4 setmanes, p.ex). Al costat seu, les farmàcies catalanes són quioscs de caramalets. Entremig, l'Elna va tenir ganes de fer pipí, o sigui show (el "CAP" situat al costat la farmàcia ja havia tancat -a les 17h-, i per tant vam acabar a l'arbust de davant la farmàcia). Al cap de 30 minuts havíem de ser allà on la Júlia va a cantar perquè feien funció pels pares. Vam arribar a casa a les 19h i amb prou feines vaig tenir temps de fer sopar i posar-les a dormir... Total que a les 21h ja només em quedàven ànims per seure davant la caixa tonta i jugar una mica al "wordfeud" i xatejar amb una amiga catalana.
Tornem al dia d'avui: arribo a l'estació i a la gran esplanada que hi ha per aparcar els cotxes, gratuïtament, no trobo lloc. Se m'acut aparcar-lo en una cantonada, just al costat de l'últim cotxe on no molesto a ningú per sortir ni entrar. M'adono que m'he deixat la targeta-abonament del tren a casa (mania de ficar-la a la butxaca de la jaqueta! Avui m'he posat una altre abric) i m'ha tocat pagar bitllet normal.
El pitjor ha estat al tornar a l'estació i veure sota el netejaparabrisa una multeta de 450 corones (quasi 50 eur) per haver aparcat on no estava senyalat. Us ho podeu creure???? En una esplanada que no està ni asfaltada, on és gratuït aparcar i on no molestava a ningú.
En dies com aquest, (i el d'ahir) és quan voldria marxar d'aquest país. Suposo que la foscor tardorenca tampoc ajuda: quan deixo les nenes a l'escola tot just està despuntant el dia i quan les vaig a buscar a les 16h. ja és fosc. :-(
Us deixo però un vídeo que m'han passat, que il.lustra en certa manera l'atrafagament matern...

5 comentaris:

Noemí ha dit...

El vídeo és boníssim! Ja l'havia vist.
Els dies que et passen coses així són d'aquells dies que es mereixen ser acabats amb una bona pizza, gelat, bossa de xuxes o similars, davant una bona pel.li mentre les nenes dormen profundament i ningú no et molesta. Tranquil.la, potser divendres ens toca la loteria i molt problemes es resoldran. I sinó direm que sort que tenim salut! jejeje. Un petó

salvador ha dit...

Italia a punt de ser intervinguda, Espanya la primera de la cua i si no vaig errat a Suècia l'ultim any hi ha hagut un creixement del PIB del 4,5%...A vegades val la pena de pagar una multeta de tant en tant...!aquí, dins de poc no hi hauran diners ni per pagar-les,

El video és molt bo.

Garbí24 ha dit...

almenys només pot anar a millor.....respirem fondo i a tornar-hi sense por.

Eugenia ha dit...

El video és boníssim Anna!!
T'haig de dir que començo a desitjar que arribin les 21h per fer una partideta amb tu al Wordfeud! la vida està plena d'aquests petits moments!

Anònim ha dit...

Noia vam estar a estocolm la setmana passada i varem aparcar al cotxe al parquin de l'estacio central, vam paga el tiquet pero com que resulta que aquell tros era d'un altra concessionai multa al canto i com erem extrangers cap al banc a pagar tot seguit