diumenge, 30 de desembre del 2012

contrastos

A vegades oblido aquest contrast que anualment es repeteix pels volts de festes: el plaer que em produeix sentir de nou un sol que escalfa, veure els carrers plens de gent, sentir com criden els venedors de fruita i verdura al mercat setmanal, els preus irisoris de productes frescos de qualitat, l'amabilitat i l'atenció de botiguers, la simpatia de gent desconeguda envers les meves filles, la naturalitat d'un "bon dia!" quan et creues algú passejant pel bosc, les hores de llum que s'allarguen fins ben entrada la tarda, el gust d'un bon lluç que es desfà a la boca.
Deu dies (ara ja només set) per gaudir d'aquestes i altres petiteses que fan la vida més agradable, abans de tornar cap a la rutina hivernal que s'allargarà fins, com a mínim, l'abril. També té el seu encant, però seria fantàstic si es pogués escurçar uns mesets.

1 comentari:

Kuroi Neko ha dit...

Bé, sempre volem el que no tenim! Jo, en canvi, tinc moltes ganes de passar una temporadeta de la meva vida vivint a un país com Suècia.