dimecres, 9 de juliol del 2014

Viure a Birmingham

Sí, potser hauré de canviar el nom del blog. D'aquí un mes i poc comencem una nova aventura tota la família, que durarà un any. Marxem a viure a la segona ciutat més gran d'Anglaterra: Birmingham.
L'empresa on treballa el T. va oferir-li la possibilitat d'anar a treballar un any a l'oficina d'allà i vam pensar que era una bona oportunitat. El moment no podia ser millor: jo no tinc feina fixa, les nenes encara tenen una edat on l'adaptació a un nou lloc i l'aprenentatge d'una nova llengua són prou fàcils.
Total, que a finals d'agost agafem els trastos (no gaires perquè la casa que lloguem està moblada) i cap a Birmingham falta gent! Ens ve de gust canviar d'aires, de societat i sistema per una temporadeta.
Jo estudiaré a distància part dels punts que em queden per treure'm la "llicència" de mestra i la resta del temps, quan no m'hagi d'ocupar de les filles, espero poder dedicar-lo a mi.

Però tot això serà després de passar unes setmanes per Catalunya i França, de vacances familiars ben merescudes (bé, jo i les nenes ja en fa tres que estem de vacances... avantatges de treballar de mestra!)

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Envejo molt la vostre valentia per fer aquests passos que fan que la vida no sigui tant monòtona. segur que us anirà molt bé i les nenes tindran un anglès admirable.

Teresa ha dit...

Et desitjo tot el millor en aquesta nova etapa. Ben segur que serà una experiència molt bona per a tota la familia.

albert ha dit...

Quina sort que teniu!!!Nosaltres aquí aguantant PP.

Kuroi Neko ha dit...

Ualaaa no me n'havia assabentat! Duc una temporada una mica desconnectada. Molta sort, família!