dimecres, 23 d’abril del 2008

"si tu no vens...

...tots tenim fred, vine per Sant Jordi vine al meu jardi". Aixo es el que diu la canconeta, dirigit al sol. I avui efectivament ha fet un sol espatarrant. De fet des de diumenge que fa uns dies esplendids: els suecs ja han comencat a treure's la roba i avui mes d'un anava amb samarreta de maniga curta, pantalons curts i sandalies. Jo crec que es passen una mica (com cada any, per altra banda), tenint en compte que tot i el sol estem a 15 graus.

Pero el cas es que entre el bon temps i tot el que tenim per fer al jardi, quasi no paro per casa i per aixo encara no havia escrit res al bloc.Fa dos caps de setmana el T. va preparar el terreny amb l'excavadora, tal i com us vaig comentar. Dissabte passat vam comencar a plantar els arbustos que "tancaran" el jardi: "ligustum vulgare". Ara nomes falta desenrotllar la gespa i posar-me a plantar totes aquestes floretes que m'agraden tant.

Mireu, mireu com treballem!

4 comentaris:

... ha dit...

D'això en dic jo un "jardinet". Cullooooons, si tindreu més gespa que al camp nou!!!
Espero que el gaudiu enormement i que els dies assoleiats acompanyin aquest estiu!
Salut!

Finestreta ha dit...

Quin jardí més groooooos!!! Aquí per exemple, deveu tenir problemes de geleres més que d'aigua no?! Com va, a l'estiu es replanta o què?!

Anònim ha dit...

doncs aqui a catalunya tambe sol solet i caloreta...avui, 20 graus, encara que per culpa del vent semblava que feia mes fresc...
un jardi dona molta faena, pero quan creix el que has sembrat o plntat es una alegria molt gran...anims per acabar el que teniu entre mans.

Anònim ha dit...

Ja tenim ganes de poder venir a veure'l aquest jardí!!! Però em sembla que el veurem abans en fotos... snif!