dilluns, 21 de juliol del 2008

als de qui s'assemblen els teus peus?








L'Elna te el dit segon i tercer dels peus molt enganxats. Li fan com una forma de V baixa, son una mica independents dels altres dits. Mai ho havia vist ni el meu marit tampoc. Ni els meus pares ni els seus ho tenen, ni els nostres germans. Pero l'altre dia, quan ens vam trobar amb la meva avia i els meus tiets, la meva tieta paterna li va veure els peuets i va dir: "ui, si te els dits com jo"! Efectivament, tenien la mateixa forma i resulta que les meves cosines tambe els tenen aixi.

La Julia en canvi, te els dits quart i cinque torçats cap a dins, exactament igual que el seu pare!

I aixi, posant-nos a comparar peus vam poder comprovar que el meu pare pot posar el segon dit a sobre del dit gros, que jo puc separar tots els dits del peu i agafar coses, que la meva mare no ho pot fer pero una tia materna sí, que ningu te els peus tan estrets com jo, que el meu cunyat te un dit gros enorme, que el meu germa s'hauria de tallar les ungles mes sovint, que la meva neboda els te curtets i rabassuts...

A part d'alguns fetixistes com en Tarantino, no els prestem massa atencio als peus, pero un cop t'hi fixes i et poses a comparar, es divertit i tot! I vosaltres, de qui heu heretat els peus?
Nota: els peus de la foto no se de qui son.

3 comentaris:

Teresa ha dit...

Doncs jo tinc els dits segon i tercer dels dos peus enganxats, com si no s'haguessin separat del tot, fan una membrana com els peus dels ànecs!! a molta gent li fa cosa veure'ls!

Anònim ha dit...

Això és el que té l'Elna més o menys! Jo també puc separar els dits dels peus com la meva germana i agafar coses, però en canvi els tinc bastant amples. I a la meva filla encara no l'hi hem trobat l'assemblança...
I jo que de peus en veig i toco molts, molts cops al.lucino de les 1000 formes diferents que hi pot haver!

Anònim ha dit...

Jo també tinc dos dits del peu enganxats com un anec(als dos peus). Cuan estaba embarassada li deia al meu marit:"cuan neixi el nen mira com te els dits del peus." I el nen va treu dos dits enganxats per una membrana fina.....a la ma esquerra. Cuan tenia dos anys el vam operar per separarli, el metge ho va preferir perque es podia enganxar amb algo i se li podia rasgar. Ni ma mare ni la meva avia ho tenien pero si una tieta-avia que vivia a Clemont-Ferrant i varis cosins francesos.