dimecres, 15 de juliol del 2009

a Catalunya

Vam arribar dissabte, a la nova terminal 1 de l'aeroport de Barcelona. Molt maca i neta i molt deserta. 16 cintes de recullir maletes però les de tots els vols sortien per una sola, la num. 9. Bastant absurd quan tota la sala estava buida, els únics passatgers tots apilotonats... Després em vaig enterar que hi havia una vaga de zel, potser era per això. El cotxet havia de sortir per la 14E (equipatges especials) i després d'esperar una bona estona i veure que no venia cap cotxet, vam anar a l'altra punta de l'estància (hi ha dues cintes per equipatges especials, una a cada extrem) i allà era. Ni un sol banc, ni una sola cadira en tot el lloc! Diu que el Bofill volia que fos un espai llivià, ben obert... Sí, molt maco, però pràctic???? Si vas a qualsevol aeroport important del món, pots aparcar el cul a un munt de diferents tipus de seients, fins i tot n'hi ha on et pots apalancar en butaques on gairabé t'estires completament, cosa que s'agraeix molt quan véns d'un vol transoceànic, per exemple, i has de fer escala esperant unes quantes hores abans d'agafar el següent avió.
Així ens volem posar a nivell internacional? Potser tenen por que la gent es quedi a dormir a l'aeroport, sinó, no m'ho explico.
Dit això, comentar-vos que no crec que escrigui massa aquests dies que seré per aquí... Que no us extranyi.

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo vaig arribar el dia 10 a la T2A i també ens van fer esperar molt per les maletes , i a més venien totes juntes barrejades amb altres vols .
Em sembla denigrant que un tema de tant bon solucionar , doncs estem perlan de carrega i descarrega de maletes sigui tema de disgust per a molts usuaris des de fa tants anys , potser es que primer van fer el handling i despres els avions.

Kuroi Neko ha dit...

Vaja, jo encara no he conegut les reformes d'El Prat, aviam quan tindré l'oportunitat...

Sí que és cert que a molts aeroports hi ha butaques, jo a Londres hi vaig estar una vegada dormint (tenia febre) fins que es va fer l'hora de poder agafar el tren per anar cap a l'hotel...

Maite G. ha dit...

Jo tampoc el conec encara, i si que en tinc ganes de veure'l. Ja opinions per tot, però cada vegada més alguns arquitectes tenen les seves manies i em sembla que en Bofill en te bastantes. Ja us diré quan el vegi si m'agrada.
I benvinguda a la nostra terra Anna!!