dimarts, 15 de juny del 2010

objectiu acomplert

Dimecres vaig correr la carrera per la que vaig comencar a "entrenar". Només era de 5 km. i estava a tope de gent o sigui que al principi vam caminar enlloc de córrer i després havies d'anar fent zig-zag per no xocar amb altres corredors, i tenint en compte tot això, estic contenta del meu resultat: 35 min. El temps no va acompanyar massa perquè va ploure i el picnic que ens van donar el vam haver de menjar ràpid sota l'aigua... Però va ser guai. I parlant de temps, avui fa un fred que pela. Em sembla que encendrem el foc i tot! 11 graus en aquests moments i un vent glacat.
Llegeixo al diari (suec) que a Barcelona han prohibit portar burka, niqab o qualsevol altra prenda que tapi completament la cara en els llocs públics municipals. Sota d'aquesta breu notícia en llegeixo una altra -suposo que col.locada estretègicament- on una gran xifra vermella em crida l'atenció: 90.000 dones iranís han estat oficialment avisades per  no portar el cabell ben tapat o no amagar les seves siluetes publicament.
No puc deixar de pensar l'eterna pregunta: com seria el món si manessim les dones?
Avui volia trobar una llista de dones escriptores llatinoamericanes, si més no per recordar les ja llegides que no em venien al cap. I sabeu que surt al google quan poses "escritoras hispanoamericanas" al camp de recerca? Doncs en el missatget que surt a vegades si t'has equivocat en l'ortografia de la paraula cercada deia el següent: "volieu dir escritores hispanoamericanos?" És el colmo!

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Enhorabona per la cursa...per alguna cosa es comença.
Crec fremament en la llibertat de cadascú en el tema de burkas, si elles realment el volessin portar que el portin, però la imposició és el que no em sembla bé i el que es pot amagar a sota. Ells també haurien d'entendre la nostre posició

ramón ha dit...

Dues felicitacions: l'esforç per la carrera i el nou format del blog