dimecres, 6 d’abril del 2016

sequera

Constato que fa tres setmanes que no he escrit res al blog. Cada vegada deixo passar més temps entre posts i si bé tinc l'excusa de que vaig molt enfeinada haig de reconèixer que tampoc busco temps per dedicar-m'hi.
Originàriament vaig començar el blog per explicar com m'anaven les coses per aquí al nord. La família i els amics podien posar-se al dia de la meva vida quan encara no hi havia ni twitter ni whatsapp. Mica en mica, però, i com que m'agrada escriure, vaig anar publicant opinions, crítiques, posts per desfogar-me, posts de curiositats sobre Suècia, etc.
Ara mateix (i des de fa un temps) no tinc gaire necessitat d'explicar res, tampoc hi ha res que vulgui compartir que no càpiga en els 140 caràcters de twitter o amb fotos que penjo a instagram.
Això no vol dir que quan tingui més temps i inspiració no m'hi torni a posar. I si algú encara em llegeix, benvingut sigui!

Fins aviat! (o no)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, jo encara et llegeixo, o més ben dit no et llegeixo si no escrius res

Garbí24 ha dit...

Jo reconec que només et llegeixo quan escrius.....Fes el que el cos et demani, és la gran avantatge que ens dóna el blog, és nostre i fem el que hi volem.

Teresa ha dit...

Va vinga, ànims i escriu-nos coses de Suècia, de com es veu Catalunya... dels teus estudis. Tot és divertit i interessant.

Garbí24 ha dit...

va....fes un apunt de com va això de les sis hores laborals que segons notícies acabeu d'estrenar....els i les sueques.

Anònim ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.