divendres, 3 de febrer del 2012

dibuix glaçat

Aquest és el parabrises del nostre cotxe, dimarts al matí. Potser no hi trobeu res de peculiar, però és que les estrelletes de gel que veieu no són fora, sinó per la part de dins del vidre! A fora, era cobert de neu, però quan la vaig haver tret em vaig trobar amb aquesta bonica imatge. Llàstima que no fos tan bonic haver de rascar el vidre provocant una pluja de partícules de gel sobre  on després havia de seure... :-) Però vaja, res de tan greu que no s'arreglés força ràpid amb el mecanisme de calefacció del seient del conductor.
Sí, aquesta setmaneta ha estat fresqueta, com a Catalunya, segons m'he informat. Potser alguns de vosaltres fins i tot heu trobat a faltar la pala llevaneus al costat de la porta (?). Però vaja, em sembla que no heu arribat als -13ºC nostres.
I tot i així, les botigues de roba s'empenyen en mostrar-nos els modeletes de primavera. "New collection" diu entre quatre peces de morralla que queden de les rebaixes d'hivern (o de fa tres hiverns però la tornen a treure per si algú pica). Quina maaaandra! Només de pensar en que m'haig de treure la jaqueta, els guants, el gorro, la bufanda, el jersei, la samarreta de màniga llarga, la samarreta de màniga curta, descordar-me les botes grosses, treure'm els pantalons (encara no arribo als extrems de portar calces llargues a sota) i no saber on deixar-ho perquè no hi ha lloc a l'emprovador per tanta roba, per després emprovar-me un vestit que deixarà exposat part del meu cos lletós, i haver de fer el mateix procés a l'inversa per vestir-me, i a sobre sortir de la botiga sense cap bossa...Uix no! Se'm treuen totes les ganes!!!! Per quant un app que ens permeti evitar tot això? Vinga, va, qui s'anima? Jo poso la idea i algú de vosaltres la tècnica per fer-ho possible!?

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

no val la pena patir per emprovar-se roba....si quan fa una mica de caloreta ja fan rebaixes.....
I la pala....ai la pala, aquí se'ns morirà de fàstic, amb l'escombra n'hem fet prou de de sobres.

salvador ha dit...

Si a l'estiu fa mandra emprovar-se la roba a l'hivern és de lo més pesat! Bonica fotografia la del parabrises interior.Què vagi bé el fred!

Anònim ha dit...

Potser a Barcelona no han arribat a -13ºC però t'asseguro que a Berga us han superat els -13ºC amb escreix ;)