dimecres, 31 de desembre del 2008

entrada d'any

Començo l'any 2009 amb grip. Ahir dolor a tot el cos. Avui mocs, estornuts, afonia... Un pal, pero suposo que s'ha de passar el millor que es pugui.
Per venir cap a Bcn vam haver de passar una odissea que no tinc massa ganes d'explicar, però resumint: ens vam quedar sense els bitlles que ens pensavem que ja teniem confirmats i vam haver de buscar-ne de nous. Finalment vam poder sortir l'endemà de la data prevista però des de l'aeroport de Linköping (que ningu sap que existeix), que és a 250 km. d'Estocolm i a les 6.30 del matí. De manera que vam haver d'agafar un tren des d'Estocolm 5 min. després de comprar els bitllets: la duració del trajecte va ser de 2h 40min. i vam dormir a un hotel. A les 04h ja estavem aixecats per començar el viatge via Amsterdam. A les 15.00 vam arribar a Bcn. Marxem amb la mateixa companyia (KLM) i arribarem a les 22.45 a Estocolm directament, si no hi ha retraços. Enfí, ja podem estar contents de que vam trobar bitllets, però quina aventura!! Sobretot perque viatjar amb nens no és el mateix!
I aquesta nit, aquí a caseta amb la familia i no sé ni si aguantaré per les campanades, sincerament. La veritat és que mai li he donat massa importància a aquesta nit. Sí, dels 16 als 26 anys sortia a sopar i de marxa i m'ho passava super bé. Després ja vam passar als sopars entre amics, sense la posterior sortida. Però des de que vam ser pares de la Júlia i l'Elna, ens ho hem pres amb mooooolta calma! Algun any hi ha sopar amb amics però d'altres ens quedem a casa i cap problema!
Intentaré escriure més algún d'aquests dies.

... ha dit...

Com que ningú sap que existeix l'aeroport de Linköping?!!!
Aquí m'he sentit ofès! jajajaja
A mi m'encanta aquell aeroport que sembla de playmobil, amb només 4 taulells de facturació i on la hostessa que et factura és la que et talla el bitllet i et serveix la coca cola a l'avió... l'he fet servir unes 4 o 5 vegades aquell aeroport i quan torni a Suecia segur que hi tornaré...
Bon any per cert, i a millorar-se !!!

Anònim ha dit...

Un molt bon any i que segueixis escribint al blog tan bé com fins ara

Garbí24 ha dit...

Posat be aviat per tal de agafar molta força per el 2009.
A nosaltres els nens també ens han canviat les festes de fi d'any , però no anyoro les d'abans i disfruto molt les d'ara . Potser es l'edad , però m'agrada.
Quina palissa de vitge !!!

Anna ha dit...

Perdona Albert! Ja no recordava que Linköping es on vas estas vivint;-)
Si, l'aeroport es molt mono, pero les circumstancies en les que hi vam anar a parar no van ser les mes agradables...