dimarts, 8 d’abril del 2008

primavera??

Merda, merda, merda. Perdoneu el meu llenguatge pero es que.... TORNA A NEVAR!!!
Si, ja se que per molts de vosaltres es super guai aixo de la neu. A mi tambe m'agrada, pero quan toca, no al mes d'abril. Gairabe tot l'hivern sense nevar i ara sembla que no s'acabi mai. La neu la volem els mesos de foscor: Novembre, Desembre, gener... si molt m'apures al febrer pero despres PROU!
A mes, aquest cap de setmana hem llogat una mini-excavadora per fer coses al jardi: un drenatge i forats per plantar coses i clar, si la terra esta gaire glacada o tota enfangada no mola gaire.
Per altra banda se que a Catalunya ja han comencat les restriccions d'aigua i aixo si que fa pena, o sigui que millor no em queixi gaire. I com anirant les coses pel turisme? M'agradara veure si tambe restriccionen l'aigua de les piscines dels hotels, el regar els camps de golf, etc. Sempre he pensat que el l'explotacio turistica es la industria dels paisos pobres i de fet des que vaig estar treballant per l'oficina de turisme (del 1999 al 2002) sempre m'ha donat la sensacio que prostituim la nostra terra per 4 rals. Els empresaris perden el cul pels turistes i els politics tres quarts del mateix. I haig de reconeixer que d'un temps cap aqui em fa rabia veure la quantitat de guiris que inunden Barcelona cada dia. Fins als 25 anys vaig estar vivint prop del Parc Güell i no vaig veure mai tanta gent en el parc i els carrers de rodalies com en els ultims anys. De petits anavem a jugar al parc durant l'hora del pati i despres de l'escola i era un lloc tranquil, magic i agradable. Ara hi ha una massificacio tal que no s'hi pot estar. Ai, paro d'escriure que semblo una vella recordant millors temps.

4 comentaris:

Kuroi Neko ha dit...

A Eivissa, tots els serveis dels ciutadans són per als turistes. Em refereixo a que totes les millores que es fan a l'illa són pensades per als turistes i, de retruc, per als ciutadans, que d'altra banda són els que paguem els impostos!
Jo ho trobo increïble...

I això de la neu que expliques, sí que és una mala pata! Deus estar fins al capdamunt del fred i de la neu. Al menys a mi em passaria, que jo sóc un animal de terres càlides :P

Un petó des del sud d'Europa !

Finestreta ha dit...

Ostres tu, diumenge quan marxava d'Alemanya també nevava!

Amb això que dius de Barcelona, sí... És increïble la massificació turística d'aquesta ciutat durant els 12 mesos de l'any! Mai descansa!

Teresa ha dit...

Com tu dius el turisme es la industria dels paisos pobres. Mira Tailandia amb el munt de suecs que van cap allí tot l'any.. o Cuba amb els espanyols solterons a comprar sexe a canvi de fer passar la gana. Molt bona la definicio.
Aqui tambe va nevar ahir pero molt poquet, es va fondre rapid. Avui fa fresca pero fa un sol espectacular.

Kuroi Neko ha dit...

Mira el meu blog quan puguis ;)