dissabte, 28 de març del 2009

horari d'estiu

Abans que res, perdoneu que no hagi escrit en tant de temps... Les nenes han estat malaltes, jo he anat de bòlid i ahir divendres, que és quan normalment sec davant l'ordinador, vaig anar primer al dentista i després a la fira anual de jardineria que no em perdo mai. Al vespre, a casa un col.lega per sopar amb uns quants de la feina i cadascú havia de portar alguna cosa en plan "tapeo". Jo vaig fer una truita de patates i pa amb tomàquet amb formatge i pernil salat.

Un cop explicades les excuses, us haig de dir que n'estic MOLT FARTA!! De què? Doncs de la neu dels C-----S! Efectivament, encara no s'ha fos la neu que ens emblanquina el paisatge des del mes de gener. Però no només no s'ha fos, sino que encara n'ha caigut més... Durant la setmana hem estat entre -10C i 0C i sense anar mes lluny, ahir quan havia d'anar al sopar en qüestió, nevava tant que conduïa en 3a per l'autopista i no es veien els rètols dels carrers... Aquesta nit hem d'avancar el rellotge perque comenca l'horari d'"estiu" (aquí tenen l'ironia d'anomenar-lo així). Però si encara no ha comencat ni la primavera!!! No hi ha ni un petit símbol: ni brots als arbres, ni floretes que treuen el cap per la neu, ni RES de RES! D'aqui dues setmanes és Pasqua i sembla que hagi de ser Nadal. Bé, ja deveu entendre com em sento, sobretot quan m'expliquen que a Barcelona esta tot florit. :-( Aviam si quan vingui el meu germà amb familia ens porten una mica de bon temps...

Dilluns passat vam fer una trobada amb alumnes i pares on cada familia havia de dur alguna cosa per menjar (com veieu, s'estila molt això a Suècia, fins i tot té un nom: "knytkalas"). Tot i que només van venir la meitat, va estar forca bé i jo vaig aprofitar per ensenyar les pel.lícules que han fet els alumnes a l'assignatura de castellà. Sí, va ser un projecte que vaig volguer fer amb ells: havien d'escriure un guió, interpretar-lo i filmar-lo i finalment tallar i formatejar el vídeo. Tot en castellà, és clar. Als alumnes els va agradar molt fer-ho i als pares el resultat també.

Doncs res, us deixo que demà em toca entregar el treball sobre "La Colmena" i el més calent és a l'aigüera!

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Ja t'arribara l'estiu i els llargs dies de sol apenes sense nit, mentrestant cuidat de la fred.
Avui sembla que hagim tornat a l'hivern , pluja tramontana i tan sols sis graus

salvador ha dit...

Hola: no sabia que t'havies posat a dirigir pel·lícules. Qui goig!!! Segur que tots els alumnes debien passaro molt bé.

Lo de la neu amb quinze dies fet. A BCN i Sant fost també està plovent amb ganes i diuen que tota la setmana serà de pluges

Anònim ha dit...

"la Colmena" es un llibre molt interessant i que val la pena de llegir sense preses.