diumenge, 15 de novembre del 2009

preguntes sense resposta

A la revista Fotogramas que rebem cada mes hi ha un apartat on algú de la redacció es pregunta una sèrie de qüestions sempre relacionades amb el cinema, d'aquestes que ningú no sap perquè passen. Per exemple "por qué Gordos parece beber tanto de Magnolia, de Paul Thomas Andersson?"
Es una secció que em fa gràcia. I preguntes d'aquest tipus i sobre qualsevol tema em passen sovint pel cap. Evidentment no vol dir que ningú les pugui contestar però de les persones que ens envolten ningú ens sap donar una resposta. Per això he pensat escriure un post amb una d'aquestes preguntes i potser en vindran més...
La meva pregunta és: perquè la majoria de verdures i fruites ecològiques que es venen a Suècia vénen empaquetades amb safates de "porexpan" i plàstic? Ho trobeu ecològic?

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Segons la meva dona....amb això us guanyem doncs aqui venen amb paquets de cartró.

salvador ha dit...

Em sembla molt malament.Segons he llegit el porospan és dels materials que costen més dereciclar.

Kuroi Neko ha dit...

Per què tot l'ecològic (fruita i verdura) és més chic, i com el paquet de cartró és cutre, s'ha de posar en un envàs que estigui a la seva alçada?

En realitat em sembla molt absurd, hauria d'estar en caixes de fusta o cartró perquè cadascú n'agafés les unitats que volgués, no?

noemí ha dit...

Jajaja! Jo en tinc sovint de preguntes com aquesta! La veritat és que garbi24 té raó, aquí són de cartró, menys mal!
A veure si en trobes més d'aquestes preguntes, que són divertides!