dijous, 20 de maig del 2010

això és vida!


M'encanten els dies que els meus alumnes tenen exàmens perquè no m'haig de preparar la classe (com ahir, que dos dels meus grups van tenir-ne), només vigilar que no facin trampes. Ademés i encara que sembli massoca, m'agrada corretgir les proves, sobretot si fa bon dia com avui i ho puc fer a fora al jardí!
Sembla l'estiu: 24 graus, sol, cel blau... D'aquí el títol, per si no ho havieu endevinat.
Ja he comencat amb els meus petits projectes i tal com us vaig prometre, us passo la foto del que he fet amb el "salix". De moment a escala petita, per la caseta de les nenes. Això que veieu amb un plàstic a sobre, és plè de terra i hi hem plantat llavors; el plàstic fa efecte hivernacle i de pas protegeix de les manetes i la pala del sorral de l'Elna (encara no acaba d'entendre que hi ha llavors que seran floretes). També he comencat amb el voltant d'una zona meva de flors però he fet curt de salix i m'he quedat a mitges, quina ràbia!

A part d'això estic molt contenta perquè tot sembla indicar que em sortirà una nova feineta de cara a la tardor, però no vull dir res fins que no sigui tot lligat i a dins el sac. O sigui que us deixo amb la intriga...

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Esperem un final feliç amb la feina i un bon estiu.

maria ha dit...

Segur que t'anirà bé la nova feina. seguirem llegint el teu blog