dimarts, 17 d’agost del 2010

anada i tornada

Demà és el meu primer dia en serio de feina a la Universitat de Dalarna. Tinc una reunió a la seu principal, a Falun, que és a 270 km. d'Estocolm. Com que els estudis són a distància, no hi hauré d'anar massa sovint fins a Falun, però els dies que em toca... "cagate lorito"! El viatge dura 3 hores en tren i per poder ser allà a les 9 del matí haig de sortir de casa meva a les 05:30h...! I arribaré a les 21:00. Amb els nervis i la por a no sentir el despertador, no crec que dormi massa aquesta nit.
Com deia, per sort no hi haig d'anar massa vegades (aprox. un cop al mes). Tot i això haig de dir que la regió de Dalarna és molt bonica i qui tingui temps per anar-hi, val la pena.
Tinc moltes ganes de comencar aquesta nova etapa.
De moment, el que és un gust és no haver-se d'estressar al matí al deixar les nenes a l'escola/guarderia, ja que no tinc cap classe que comenci a les 08:00 com tenia l'any passat. Evidentment demà és el Tomas qui s'encarrega de portar i anar a buscar les nenes.;-)

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

espero que tot vagi bé....segur que si

Ramon ha dit...

Molta sort en la nova etapa.

Montse ha dit...

Que tinguis molta sort! I calma, que tot anirà bé!
Montse