dimecres, 22 de desembre del 2010

reposició

Sempre havia sentit a dir que quan neva, la temperatura sol estar entre -5 i 0 C. Per qüestions de física que no sé explicar (sócde lletres), sembla que quan fa realment fred, sempre surt el sol.
Bé, doncs això no és el que està passant ultimament. En aquests moments el termòmetre marca -14C i...està nevant -un altre cop-! Global warming?... my ass!
Si tinc temps faré alguna foto perque pogueu veure que el munt de neu acumulada és un "dejà vu" de l'any passat, que tot semblava indicar era un cas excepcional.
Ara només esperem poder agafar l'avió el diumenge cap a terres més calentones....
Bon Nadal!

6 comentaris:

El porquet ha dit...

Com a mínim no us quedeu col·lapsats com a tota l'Europa occidental.

Que tinguis un bon vol!

òscar ha dit...

Molt bon viatge, molt bon Nadal i festes i, en la mesura que ens sigui possible, :) mirarem que el temps no s'acosti, ni de bon tros, a les temperatures que comentes.

nerona ha dit...

Jo amb el tema neu tampoc no hi entenc gaire res... ahir l'austríac va agafar un tros de neu, i va dir: " ara, aproximadament fa uns 2°C". Jo sóc de ciències, però tampoc no hi entenc gaire res...A Catalunya no és que nevi precisament sovint.. El tema "NEU" és tota una ciència em sembla... ténen molts i molts noms per descriure els diferents tipus de neu...

Espero que no tinguis problemes per volar a Catalunya! Que passeu un bon Nadal!!!! Jo avui ja m'he menjat 2 trossos de torró de xixona...mmm

Disfruta, disfruta!!!

Garbí24 ha dit...

Bones festes i jo de tu els demanaria als reis una màquina llevaneus

Finestreta ha dit...

Però que maca és la neu... I quin silenci se sent quan està tot nevat...

Jo tampoc hi entenc gens per això... Espero que no tingueu problemes amb els vols!

albert ha dit...

Bones festes i que et vagi be per Catalunya