divendres, 3 d’octubre de 2014

etiquetatges diferents

 Una moda que suposo que també arribarà a Catalunya, si és que encara no ho ha fet, és l'etiquetatge original o divertit de productes.
Al principi fa gràcia, però quan ja n'has llegit uns quants deixa de ser original. Al final el que serà "diferent" serà llegir l'etiqueta de tota la vida.
Us poso uns quants exemples, entre parèntesi la meva traducció lliure i no acurada al català:


En un esprai pel cabell: Shake before use (it, not you!) (= Sacsejar abans d'usar -l'ampolla, no tu!-)

En una beguda de civada, en el costat on apareix la informació nutricional: If this side bores you, please read no further. flip the carton around and have a wonderful day (si aquest costat t'avorreix, si us plau no llegeixis més, gira el tetrabrik i tingues un fantàstic dia).

En una caixa de cereals: In the addmitteldy-pretty-hard-to-imagine event that you're not overjoyed with any X product, please let us know, and we'll do what we can to make you happy again (en el molt-difícil-d'imaginar cas que no estiguis encantat amb qualsevol dels nostres productes, si us plau fes-nos ho saber i farem el que puguem per tornar a fer-te feliç)

En una capsa de galetes: ...a perfect addition to the lunchbox of anybody who needs to be mentally and physically in tiptop shape all day, like pilots, surgeons and primary school kids (un suplement perfecte per la carmanyola de qualsevol que necessiti estar mental i físicament en bona forma tot el dia, com els pilots, els cirurgians i els nens de primària.

Aquests són els que tenia per casa però a les botigues n'he vist bastant més. Curiós, si més no. Ja n'heu vist algun de similar pels supermercats catalans?

5 comentaris:

pons007 ha dit...

Està bé que els de màrqueting es guanyin el sou.
De productes per aquí amb aquestes etiquetes no n’he vist pas. També es veritat que no em llegeixo les etiquetes més enllà de la data de caducitat.

maria ha dit...

em semblen originals però quan en veus uns quants ja cansa...

joan gasull ha dit...

De moment només han posat noms a les coca coles i algun eslogan cutre....

Teresa ha dit...

No, aquí els creatius són a la tele fent culebrons; a les empreses de moment només ens exploten i no tenim temps per a imaginar totes aquestes parrafades.Amb prou feines es poden fer els etiquetatges "legals" i obligatoris.

Anònim ha dit...

Hi ha els de Aussi Hair Products, en castellà, però que es nota molt que estan traduïts de l'anglès. Suposo que la publicitat està ideada a Austràlia.
Jo són els únics que he vist.
Ni en català ni en castellà.
A mi m'agraden força perquè em van cridar l'atenció!!

Eulàlia