diumenge, 31 d’agost del 2008

de cul

Perdoneu, se que no estic escribint gaire, pero es que vaig de cul. Entre la feina a l'escola i els estudis a la Universitat a distancia, el poc temps que em queda el dedico a la familia. Diariament penso en coses que vull escriure al blogg, pero al final el temps passa i després ja he oblidat que us volia explicar.
Avui torna el T. de Mallorca. Va marxar dimecres al migdia, amb la feina, "de congrés". Ho poso entre cometes perque obviament a part de les horetes que s'han estat escoltant els uns als altres (eren els mateixos col.legues, ningu de fora que parlava), tambe han pogut gaudir de la platja, de bons menjars a restaurants, de passejos per Soller, etc. Parlant clar, m'ha fet bastanta enveja, sobretot quan aqui ha plogut cada dia.
Ja fa quasi un mes que vam tornar de Bcn i ha passat volant. D'aqui un mes l'Elna ja fara un any, la Julia 5 i jo 35! Vindran els pares de visita i tornarem a ser a la tardor.
Hi ha tantes coses que vull fer i no dono a l'abast!
El curs de filologia espanyola sembla interessant. De moment ja he comencat amb el primer llibre de lectura obligatoria "El cartero de Neruda" de Skarmeta. Es en el que es va basar la pel.licula "Il postino" que en el seu moment va ser un exit i amb rao.
Us haig de deixar que l'Elna esta cridant!

3 comentaris:

Finestreta ha dit...

Doncs felicitats a les 3 per fer anys!!! I pren-t'ho amb calma!!!

Kuroi Neko ha dit...

Al menys el teu marit t'haurà portat algun regalet de Mallorca, no? Espero que sí :P

Un petonet, guapa.

aigua_clara_

Anna ha dit...

Gracies finestreta, encara falta un mes...!
Aigua-clara: l'unic que va portar una revista que li vaig demanar i un xoriço que jo no menjare perque soc vegetariana... De totes maneres les ensaimades no m'agraden massa. Ah! oli d'oliva de Mallorca que esta molt be!!