divendres, 22 d’agost del 2008

lesionada

No puc escriure gaire be perque vaig amb el polze embenat. Aquest mati no treballava i estava a casa amb l'Elna mentre el Tomas s'ha anat a tallar el cabell. Llavors he vist lo bruts que estaven els vidres del menjador i m'he posat a netejar-los. Tenim unes finestres d'aquestes que s'obren per baix i que per poder rentar la part de fora des de dins de casa tenen un sistema rotatori de 180 graus. Quan ja havia rentat el vidre de fora i anava a posar be la finestra, se m'ha girat tan rapid que no he tingut temps de treure el polze del marc i se m'ha quedat alla enganxat. I no el podia treure, quin maaaaaaaaaaaaal!! Al final l'he tret pero estava ben marejada, i l'ungla s'ha comencat a omplir de sang per sota.
Despres d'haver tingut el polze una bona estona dins d'una bossa de pesols congelats, he parlat amb el pare que m'ha dit que el millor era anar a urgencies a que em fessin un foradet per drenar la sang. I aixi ho fet i ho han fet.
Ara ja no fa tan mal.
I per la tarda, al dentista, perque se m'havia trencat un tros d'un empast que m'havien fet a Bcn fa mooooolt de temps. Apa, 125 euros que han marxat volant...
I jo que avui havia pensat poder planejar les llicons!
Ah! I tambe he comencat a mirar el que haure de fer en el curs de filologia hispanica que estudiare a distancia. Ja tinc deures!
Per sort l'Elna dormia.

2 comentaris:

Finestreta ha dit...

Ostres quin mal fan aquestes tonteries! Espero que a hores d'ara ja t'hagi passat!

Anònim ha dit...

D'entrada fa molt mal però el furadar l'ungla es miraculós...Son petits contratemps de la vida.
Anims