divendres, 5 de juny del 2009

temps de tardor

Sí, heu llegit bé, fa temps de tardor: 10 graus (ahir eren 8), pluja i vent. I estem al mes de JUNY! Cada cap de setmana que em tocava estudiar feia un sol espatarrant i ara que ha acabat el curs...TÍPIC!! Demà tenim convidats i haviem pensat que seria una festa al jardí però em sembla que "tururut violes"! I això que venen 10 adults i 8 nens! Quina mandra...Encara no sé a què convidarem de menjar. Una tarta (sempre em sona malament en català, es diu així realment?) d'espinacs i formatge de cabra, algunes tapetes, amanida, què més? No em vull passar el matí cuinant! Si teniu algun bon consell, serà benvingut!

Avui és el primer divendres lliure que no haig d'estudiar i no em puc creure que m'hagi passat 4 hores davant l'ordinador!!!!!!!! Jo que tenia un munt de plans de coses per fer... Em comença a fer mal de cap i tot. I d'aquí una hora ja em toca anar a buscar les nenes. Em sembla que el millor és no engegar-lo fins que és tot fet, sinó se t'en van tot el dia inultiment.

L'altre dia vaig collir ortigues del jardí, les vaig fer bullir i les he congelat per fer una sopa, el dia que en tingui ganes. No n'he menjat mai però diuen que és molt sana i bona. Ja us ho explicaré.

Haig de fer fotos del jardí per penjar-les i que veieu com va progressant.

3 comentaris:

Maite G. ha dit...

Quin horror Anna!!!! aquestes dates i encara a 8 graus, Aquí fa temps de plé estiu, fins i tot massa calor.
En quant els convidats, una bona truita de patates amb seva pot ser un bon complement, i molta feina no dona; també es pot fer amb patates xips i encara es mès ràpid.
Segú que anirà molt bé el sopar.

Garbí24 ha dit...

Aqui ja em arribat als trenta graus algun dia , i de vegades preferiria estar a 10 graus , mai estem contents amb el que tenim . Val a dir que aquest any tindrem un estiu rarot em sembla , perque avui mateix ja anuncien plujes .
El sopar ,una taula d'embotits amb un bon pa amb tomaquet i cava ben fresquet...........

Eugenia ha dit...

Ei Anna,
anava a proposar el mateix que el garbi24: un pa amb tomàquet (sucat previament amb all), embotits i formatges i quedaràs com una reina...molt catalana!!