dilluns, 29 de novembre del 2010

Cancún

M'entristeix veure que la participació catalana a les urnes no arriba ni al 60%. Què passa? Com pot ser que la gent no es bellugui, que no vulgui formar part d'una democràcia? Sempre es pot votar en blanc si no hi ha cap partit amb el que un s'identifiqui, però no votar és com passar de tot, és no tenir dret a queixar-se quan les coses no es fan com un voldria.
Enfí... ahir llegia al diari, informant previa trobada a Cancún sobre el clima mundial, que mentre segons indiquen les estadístiques la temperatura mundial segueix augmentant, a Suècia l'any passat es van batre records de fred i sembla que anem pel mateix camí. Es veu que una cosa sembla ser directament proporcional a l'altra, i jo que sóc de lletres, no entenc massa perquè. El que sí entenc és que ja em puc anar abrigant, i això que encara no som a desembre! La setmana passada va nevar quasi cada dia i les temperatures van seguir baixant. Avui al matí teniem -12 C, (ara estem a -9 C) la mateixa previsió que per demà. Dimecres s'espera que a les 7h del matí hi hagi -17 C, però cap a les 13h ja haurem pujat a -12 C... Això sí, la neu està preciosa, blanca, verge i en pols, les estrelletes que formen els cristalls es veuen a simple vista i et vénen ganes de fer-les volar com plomes.
A les 17h dissabte vaig sortir a passejar uns 40 minuts, i la única persona que em vaig trobar pel camí va ser un senyor que passejava el seu gos. Només sentia els meus passos damunt la neu i mirava dins de les cases que la gent ja ha decorat amb llumetes de Nadal.

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

si es que fins i tot aquí fa fred i apunten neu per aquesta nit.....sembla que ens espera un llarg hivern

marijose ha dit...

Avui, aquí a Barcelona amb 7 graus he vist a un home que anava tapat que només se li veien els ulls, hi he pensat: doncs noi si aquí no fa fred!, i he pensat en L'Estany, perquè per a mi allò ja és fred. Veien les temperatures que teniu aquí, estic més guapa callada i l'home d'aquest matí millor que es quedi a casa i no sorti durant tot l'hivern