dijous, 11 de novembre del 2010

va de futbol

No sé si les notícies del futbol suec solen arribar a Catalunya, però aquesta vegada és molt possible que sí. I si no, ja us informo jo: el Malmö ha guanyat la lliga sueca. Això no tindria cap repercussió per Catalunya si no fos que el segon entrenador de l'equip es un català: Josep Clotet Ruiz, que si no m'equivoco ve de l'Espanyol.
Com que aquí la gent només té un cognom, quan en tens dos, sempre t'anomenen pel segon, ja que s'entén que el primer és com un segon nom, o sigui que a en Pep els diaris li diuen Ruiz.
M'alegro de veure que hagin canviat el dia del Barca-Madrid, tot i que em costi creure que algú deixa d'anar a votar pel partit, tenint en compte que els col.legis el.lectorals estan oberts des de bona hora... Al que interessa votar, vota hi hagi partit o no.
I si no és així, la situació està pitjor del que em pensava.

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

es veu que es fa perquè molta gent que treballa en les eleccions no podria gaudir del esdeveniment....estarien contant paperetes