dijous, 4 de novembre del 2010

miscel.lània

Una de les coses que m'agrada de viure aquí és que en un dia com avui, pots sortir a passejar i tens el bosc -o un bosquet- a 10 min. de casa. I una de les coses que m'agraden dels boscos suecs son aquestes roques forrades de molsa, falgueres i líquens que li donen aquest toc màgic a tot plegat. Com podeu veure ja no hi ha neu, va durar molt poc (per sort!)
Per altra banda, dissabte em vaig passar el dia al jardí, fent neteja de tardor. És a dir, bàsicament treient fulles i més fulles que havien caigut dels arbres sobre la gespa. Moltes les fiquet en un compost "especial", destinat a les deixalles del jardí, que triga més a fer-se terra, però que és obert i no fa pudor. L'altre compost, l'aïllat i amb tapa, serveix per llencar-hi les restes del menjar vegetal, peles de patates i pastanagues, filtres de cafè, etc. I des de que vaig comprar una partida de cucs de terra, que funciona a la perfecció. M'encanta obrir la tapa i veure com aquests animalons estan convertint el que altra gent llencaria a les escombraries, en terra i adob pel nostre jardí.
Però al que anava: després de la feinada del dissabte, heus aquí l'aspecte que presenta el jardí a hores d'ara: és una feina de no acabar mai!! I una mica frustant, la veritat.


2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

crec que te cal un bufador de gasolina i un bon recollidor....paciència

Noemí ha dit...

Mira-t'ho d'una altra manera: almenys tens un jardí on poder recollir-hi les fulles, plantar cosetes i fer un compost;-)
N'hi ha que no tenim ni lloc per posar una planteta!