dijous, 1 de desembre del 2011

El convidat (4a part)

Per fi he pogut veure el darrer programa on l'Om anava a casa el Sardà.
Le veritat és que no tinc massa a dir, un adjectiu podria resumir-ho tot: aburrit. Res interessant a destacar, ni bo ni dolent. Potser algunes observacions:
- repetició del tema de la mort dels pares, que surt massa sovint en totes les converses
- de nou, veure la inutilitat de molts homes a l'hora de preparar un sopar. Lamentablement em sembla que és prou freqüent, tot i que els cuiners famosos sempre són homes -a excepció de la Ruscadella-.
- Esperpèntica la figura de la "comtessa" Nené. El nom ja diu molt, però la cara semi-operada i pintorrejada com una pepa... què voleu que us digui? No pinta res! Potser a la dona li feia il.lusió sortir a la televisió, com al senyor de l'escena del restaurant, que va fent fotos amb el mòbil i està allà com un estaquirot darrera la barra.

I com que sobre El convidat no puc dir res més, us comento que aquest novembre ha estat terriblement calurós per Estocolm: pràcticament no hem baixat de 0 C ni un dia, la majoria del temps hem estat entre els 5 i els 10 C, cosa certament poc habitual. No sempre neva el mes de novembre, però fred normalment sí que en fa. I en canvi, aquest any... avui 1 de desembre encara es pot trobar alguna flor al jardí! Al.lucinant. Jo la mar de contenta: per un costat m'estalvio la pala i per l'altre penso que l'hivern es farà més curt, o si més no, no tan llarg com els dos darrers anys.
El dilluns han dit que ja baixarem a -5C, però ja toca al mes de desembre.

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Com que el Sardà no hem tira massa...no el vaig veure, però el que si és veritat és que tots els programes estan tallats amb el mateix patró.
La fred arribarà.....prepara la pala...;)

Noemí ha dit...

Aquí el novembre també ha sigut molt calurós i el desembre de moment no ens podem queixar. Sembla extrany començar a pensar coses de Nadal quan al migdia encara es pot anar sense jaqueta! a mi em fa por que enlloc de fer-se curt s'allargui després per darrera. No m'agrada gens quan al mes de juny encara hem d'anar abrigats.