dimecres, 29 d’agost del 2012

sense mòbil

No sé si algú m'ha fet un "mal d'ull" o què, però ultimament tot està siguent molt accidentat: que si el peu, que si el genoll, que si mals de panxa i cagarrines, que si em tenyeixo el cabell i em queda massa vermell, que si l'ADSL no funciona... i avui, a sobre, va i em cau el pot de cafè (de vidre, d'aquests d'Ikea) amb la mala sort que ha anat a parar a sobre la pantalla del mòbil, que ha quedat ben trencadeta (vegeu foto) i ja no respon als meus tocs de dit. Segons l'assegurança, primer s'ha de mirar si es pot arreglar i si no fos possible, comprar-ne un de nou. De la meva butxaca haig de pagar fins a 1500 corones i la resta la posen ells. Això implica que haig d'anar a la casa de reparacions que ells em diuen, que ho valorin, que ho arreglin si poden, etc. En definitiva, que em quedaré sense mòbil durant uns dies. Em fot quedar-me sense la càmara, el twitter, la música, el whatsapp, el mail i l'Internet quan sóc fora de casa, però el que més em fot, és que no pugui trucar ni em puguin trucar. Fa massa anys que hi estic acostumada!!!

Sóc conscient, però, que això és un problema "luxós" i que tant de bo tots els problemes fossin d'aquest tipus!
Per cert, el genoll, com el turmell, no saben perquè se'm va inflar... no hi tinc cap lesió (per sort!) i ja no em fa mal.

1 comentari:

Kuroi Neko ha dit...

Caram nena, potser cal que et fagis una neteja espiritual!
Fa unes setmanes a un amic meu li va caure en terra l'Iphone i el va dur a una botiga de pakistanesos i per 60 euros li van canviar la pantalla i li van arreglar un botonet que no funcionava. No sé ara mateix quan equival això en corones sueques... Ho dic per si ho tenies en compte com a opció.
I tens raó, quan no tenim mòbil és com si anéssim despullats, ens falta quelcom d'important!